fredag 27 november 2009

Fredag!

Idag var det jobb igen till 17, kände mig något bättre, Ipren is the shit säger jag bara, nu börjar Ipren effekten gå ur och det halsonda är på plats igen, men det gör inget.
Har den mysigaste 3 åringen här hemma, vad han ska pussas, klappa, mysa och berätta att han älskar mig och Sara över allt annat, Sara är dagisfröken :o)
Var på utvecklingssamtal igår, och han är så duktig, dels på att prata, sen att han bara för nån månad sluta med blöjor, helt!! En utav dom busigaste OCH mysigare på dagis fick jag besked på, allas chamör, det va roligt att höra. Min lilla fis är verkligen en busunge med glimten i ögat, sen kan han mysa och pyssla lååånga stunder för sig själv i nån liten vrå ofta med. Mina barn, ja dom är verkligen mitt ALLT och mer därtill. <3
Så vad gör man då när man är ledig?!?? Jo man myser och umgås med dessa underbara saker!
Imorgon står det pepparkaksbak på schemat, på söndag ska vi ner på julskyltnings söndagen, handla lite lulleklappar och umgås med gudmor Katha.
Nu börjar snart Idol, så nu drar jag minsann!
Trevlig helg på alla!
Tjipp!

2 kommentarer:

  1. Du har verkligen toppen kids =)

    Du får ta en Ipren till så du mår lite bättre. Jag hann precis doppa gompen i soffan så va det reklam.

    kissi kissi

    SvaraRadera
  2. Ja dina pågar är verkligen bra dom =)
    Du får ta en Ipren till så du mår lite bättre. Nu börja Idol. Nu e d mys för mig och Zack. Ärligt talat så tror jag han skiter i Idol..haha Puss finaste du <3<3<3

    SvaraRadera