lördag 14 november 2009

Lördag!

Barnen sover fortfarande, och här sitter jag! Har varit uppe i ottan hela veckan så jag vakna vid 8 och kunde inte somna om, typiskt!
Storebror ska iväg och träna, jag & lillebror ska iväg och shoppa och hyra filmer till ikväll, brödrarna har beställt tacos och film sen massa godis, så det blir Scooby & Falk efter Tacos ikväll :o) Imorgon får vi finbesök, en gammal kompis till mig från Lödde, som varit tillsammans med min systers man minsann, vi hängde ihopa många MÅNGA år, hon är bästa, sötaste bruden, hitta varandra på Fejjan igen och imorgon kommer hon till oss, apkul!!
Hmm, 2 dagar kvar!! Åhhhh!! <3
På Gensyn!

1 kommentar:

  1. Alltid skoj att hitta gamla kompisar vad roligt det där med din systers man att världen kan vara så liten.Själv får man upp i ottan då mina små tjejer vaknar tidigt så var glad att du har morgontrötta barn.Ha en bra helg!

    SvaraRadera