torsdag 5 november 2009

Helgen

Nu är det snart helg! Som tiden går, hinner då rakt inte med.
Denna helgen är det min jobbehelg. Skitbra, 42 timmar ska avverkas på jobb med start imorgon. Så nu ska jag och mina älskade barn frossa i oss 1 kg godis, här har vi INGA problem med vikten, vi har ärvt dom bra generna i familjen. ;o)
Vi ska kanske vara med i ett repotage, sant. Årets mamma. Några har nominerat mig, vet inte vem, men det kan ju kvitta för det var en BRA nominering.
Nä, nu ska Vilde bada och sen ska vi alla 3 mysa ner oss i våra flanellisar och bara mysa som vi kan, med vårat godis...
På gensyn ^^

4 kommentarer:

  1. Så bra att höra själv jobbar jag hela helgen på USIL Kava så v har samma tider.Ha en bra helg !!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det lät!
    Just nu ligger jag i min säng och mår pecka. Visst e d synd om mig. Jag har nog fått svinis för jag hostar ut allt som inte ska hostas ut.
    Martin kommer nog hit en runda sen. Han skulle köra Magnus till dig först bara=)
    Fatta vilken helg d kommer bli..ASMYSIGT!! Köss min kärlek

    SvaraRadera
  3. Ohhh jag ÄLSKAR Magnus! Min fina sak!
    Jag vill inte att du ska ha svinis, se till så att Martin tar hand om dig ordentligt nu. Löve You!^^

    SvaraRadera
  4. Det kommer han säkerligen att göra =) Och Magnus dig, så klart!!! Löve you to!

    SvaraRadera