lördag 21 november 2009

Lördag!!

Idag har jag världens bästa Jenny, Liam och Nelson varit på värsting Ikea i Malmö och shoppat!
Jenny handla 345 kg kaffe, hahahaha, jag handla en madrass och MASSA annat småskit, var nervös för att jag i9nte skulle kunna lösa ut mig, men inga probs!
Vi lämna de stora sönerna i lekhörnan, sen vart vi och åt, sen skulle vi handla lite till, helt plötsligt var det stora grabbarna borta, Liam hade fått nya såna dära skor med hjul på och Nelson fick hans gamla så Nelson skulle lära sig, och vips var dom borta, sen hör vi i högtalaren: Nelson och Liam letar efter deras mammor, hahahahha, så vi fick iväg och lösa ut dom :o)
Kom hem och installera nya madrassen och skulle vila lite, nu var sängen så skön så jag somna, så nu ska vi snart kila iväg igen, jobba inatt, ingen rast och ingen ro! ;o)
Trevlig lördag! ^^

2 kommentarer:

  1. Pågens här vad skoj att det gick ihopa på Ikea och att ni hittade busungarna ha en trevlig söndag nu ska vi snart gå hem och sova !!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha..killarna rymde med sin nya pjuks =)

    SvaraRadera